Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Obraz médií v československém filmu 1930 až 1949
Kliment, Michal ; Bednařík, Petr (vedoucí práce) ; Šobr, Michal (oponent)
Rigorózní práce Obraz médií v československém filmu 1930 až 1949 prezentuje roli médií a jejich profesních představitelů v československých celovečerních hraných filmech vyrobených mezi lety 1930 a 1949. Práce si klade za cíl popsat, jakým způsobem tento obraz ovlivňovaly technologické, sociální a politické proměny této doby. Vedlejším záměrem bylo ukázat, jakým způsobem na tehdejší filmové tvorbě participovali soudobí českoslovenští i zahraniční novináři. Úvod vymezuje filmové tituly určené k primární a sekundární analýze této práce. Pro primární analýzu byly vybrány snímky, které významným způsobem zobrazovaly soudobá média (zejména tisk, rozhlas, filmové a agenturní zpravodajství a nastupující vynález televise) či jejich profesní představitele. Pro sekundární analýzu byly vybrány snímky, které zobrazovaly soudobá média či jejich profesní představitele okrajovým způsobem. První kapitola také uvede stručný přehled krátkometrážní tvorby zobrazující média a také snímků, které s mediální tematikou nepřímo souvisí. Druhá kapitola poskytuje historický kontext zkoumaného období s důrazem na sociální, technologické a politické proměny. Třetí část popisuje klíčové reprezentace médií a jejich představitelů ve filmových textech primární analýzy, tj. prezentuje relevantní části obsahu těchto děl. Následující čtvrtá...
Obraz médií v československém filmu 1930 až 1949
Kliment, Michal ; Bednařík, Petr (vedoucí práce) ; Šobr, Michal (oponent)
Rigorózní práce Obraz médií v československém filmu 1930 až 1949 prezentuje roli médií a jejich profesních představitelů v československých celovečerních hraných filmech vyrobených mezi lety 1930 a 1949. Práce si klade za cíl popsat, jakým způsobem tento obraz ovlivňovaly technologické, sociální a politické proměny této doby. Vedlejším záměrem bylo ukázat, jakým způsobem na tehdejší filmové tvorbě participovali soudobí českoslovenští i zahraniční novináři. Úvod vymezuje filmové tituly určené k primární a sekundární analýze této práce. Pro primární analýzu byly vybrány snímky, které významným způsobem zobrazovaly soudobá média (zejména tisk, rozhlas, filmové a agenturní zpravodajství a nastupující vynález televise) či jejich profesní představitele. Pro sekundární analýzu byly vybrány snímky, které zobrazovaly soudobá média či jejich profesní představitele okrajovým způsobem. První kapitola také uvede stručný přehled krátkometrážní tvorby zobrazující média a také snímků, které s mediální tematikou nepřímo souvisí. Druhá kapitola poskytuje historický kontext zkoumaného období s důrazem na sociální, technologické a politické proměny. Třetí část popisuje klíčové reprezentace médií a jejich představitelů ve filmových textech primární analýzy, tj. prezentuje relevantní části obsahu těchto děl. Následující čtvrtá...

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.